FAQ

Ik wil mijn bestelling retourneren , kan dit geretourneerd worden? Wat als er een probleem is?

Wij bieden een 100% geld terug garantie, indien het product defect of beschadigd is. Wij geven u 30 dagen de tijd om uw bestelling terug te sturen voor een volledige terugbetaling. De retour kosten zijn voor u zelf, zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve alle een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten te vermelden.
Let op: Als uw pakket onderweg is, moet u wachten tot het arriveert en het terugsturen voordat u uw geld terugkrijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling zonder kosten annuleren. U kunt dit het beste zo snel mogelijk doorgeven zodat uw pakket niet verzonden wordt. Als het artikel al verzonden is, kunt u ons eenvoudige retoursysteem gebruiken om uw geld terug te krijgen.

Ik heb een onjuist adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Als u een onjuist adres heeft ingevuld of verkeerd heeft gespeld, stuur ons dan een e-mail met het juiste adres of vul het contact formulier in. 
Als het opgegeven adres onjuist is kunnen wij het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Geen restitutie zal worden gegeven na de 24 uur van onjuiste indiening. U kunt er dan voor kiezen om de bestelling te retourneren.

Hoe lang duurt de verzending?
Voor NL en BE bedraagt de verzendtijd 1 werkdag, wij bezorgen van maandag t/m zaterdag met GLS. Je ontvangt ook een track en trace code, om je pakket te traceren. 

Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunnen jullie mij helpen?
Absoluut! Wij staan 24/7 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Stuur ons een e-mail of vul het contact formulier in op onze website.
Vermeld altijd het bestelnummer bij je aanvraag, zo kunnen wij je bestelling sneller opzoeken.